7b/s Home Sweet Home - speaking ;))


Good morning everyone 馃槉

How was your Easter ? I hope that you  had a good time ;)))

Witam wszystkich po 艣wi臋tach  馃槉 Jak min臋艂a Wam Wielkanoc?
Mam nadziej臋, 偶e mimo wszystko bardzo dobrze ;))


Mieli艣my wcze艣niej troch臋 luzu, relaksu, wolnego i piosenek. Teraz, jak to zwykle bywa, wracamy do pracy 馃槉馃槒. W nast臋pnym tygodniu podczas video lekcji popytam Was troch臋 ze s艂贸wek z tego Unit'u, wi臋c please, prosz臋 troch臋 po膰wiczy膰 ;))
Wr贸膰cie do poprzednich post贸w - lekcji, je艣li trzeba, tam by艂y gry i 膰wiczenia - posty z tytu艂em: Home, sweet home.


Na ostatniej video-lekcji zapowiada艂am prac臋 w parach,  kontakt jest nam potrzebny, wi臋c dzi艣 korzystaj膮c z aplikacji Meet-hangouts lub z waszych w艂asnych kontakt贸w, kom贸rek, komunikator贸w itp. prosz臋 skontaktowa膰 si臋 z kim艣 z klasy, z wasz膮 par膮 w 艂awce lub z kim chcecie je艣li siedzicie sami, ale ka偶dy ma obowi膮zek skontaktowa膰 si臋 z kim艣 z grupy, dobra膰 w par臋 i porozmawia膰 po angielsku ;)))

Najpierw przygotowanie samemu, a potem dzwonicie ;)) Powt贸rz s艂贸wka z poprzednich lekcji ze stron 78-79,  te na 偶贸艂to i czerwono s膮 najnowsze, do nauczenia i odpytania. Mo偶ecie odpyta膰 si臋, powt贸rzy膰 w parach.

  • Now open your books on page 83.  
  • Read task A.  Think about your answers.
  • Later take a look at the pictures in the top corner. Describe those two rooms. Think about similarities and differences between them. 
  • Read USEFUL EXPRESSIONS  from the frame in the center of the page
  • Now read task F.  You have to create your questions, some words are missing. Prepare your answers as well. 
  • Now ring your friend and do together tasks A, B and F  馃槉馃槉
    Ask each other all questions. Take turns. Answer in full sentences. 

Easy ..?? Yes  it is  !! 馃槉馃槉   
Moi drodzy:
  • Otwieramy ksi膮偶ki na str. 83
  • Czytamy zad. A. My艣limy nad w艂asnymi odpowiedziami.
  • Zerkamy na obrazki w prawym g贸rnym rogu. Opisujemy na g艂os te pokoje, my艣limy nad podobie艅stwami i r贸偶nicami mi臋dzy nimi.
  • Czytamy ramk臋 z Useful Expressions na 艣rodku strony.
  • Czytamy zadanie F i konstruujemy pytania i odpowiedzi. Widzicie, 偶e brakuje tam pewnych element贸w/s艂贸wek do pe艂nego pytania. Prosz臋 to gramatycznie uzupe艂ni膰 by by艂o poprawnie.  
  • Dzwonimy do kolegi/ kole偶anki i gdy ju偶 jeste艣my tak 艣wietnie przygotowani wsp贸lnie p艂ynnie robimy razem zadania A B i F. 
  • Zadawajcie sobie nawzajem wszystkie pytania. R贸bcie zmiany. Odpowiadajcie pe艂nymi zdaniami. 
  • Mo偶na korzysta膰 z w艂asnych aplikacji/kom贸rek, mo偶na z tej https://hangouts.google.com/

W komentarzu pr贸cz swojego imienia piszemy imi臋 osoby z kt贸r膮 jeste艣my/byli艣my w parze.
Macie czas ca艂y dzie艅 wi臋c relax. Zrobi膰 to porz膮dnie i uczciwie ;)))
Homework na p贸藕niej - zad. C str. 83 z ksi膮偶ki, ca艂e zdania do zeszytu.


Prawie 2 tyg. temu w po艣cie o podobnym tytule zada艂am 膰wiczenia A-D str. 59-60 w 膰wiczeniach. Sprawd藕cie czy macie, sprawd藕cie czy macie dobrze ;)))
Do pi膮tku prosz臋, by zdj臋cia swoich prac domowych wys艂ali mi:
- z klasy 7b nr: 4, 5, 8, 9 i 12
- z klasy 7s nr: 2, 5, 9, 14 i 20

Do艂膮czam obrazki, by si臋 Wam lepiej uczy艂o/rozmawia艂o/zapami臋tywa艂o.
Jest tu kilka wi臋cej, ale no worries. S艂贸wka obowi膮zuj膮 Was tylko te z ksi膮偶ki.

Thank you 馃槉馃槉
& take care! 




Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

A/ an/ some / any - practice. Kl 4a

8b - The Travelling Photographer. Video 1.

Must and mustn't - czasowniki modalne. Kl 5d/ 5a