Hobbies & interests - kl. 7b/7s

Hi ☀

Dziś krótko,
gdyż  przed Wami mały projekt: kreatywne zadanie na utrwalenie  i rozbudowanie słownictwa, 
bazujące na poprzedniej lekcji. Na ocenę ;)))


Przygotujcie dużą kartkę A4 (lub większą;)) i coś 'na brudno'.
Wypiszcie różne nazwy hobby, zainteresowań, spędzania wolnego czasu,  jakie znacie, jak najwięcej, in English of course. ;))
Potem wybierzcie kilka (minimum 5) i dopiszcie do nich equipment - czyli sprzęt potrzebny/przydatny do tej aktywności. Można dodać też inne słówka, które nam się z tą aktywnością kojarzą. 
Na końcu za pomocą przymiotników i przysłówków (adjectives and adverbs) opiszcie to hobby, jakie jest, dla jakiego typu ludzi, jak można się przy nim poczuć (nie wszystkie muszą być pozytywne, jeśli uważacie, że coś jest nudne czy nieciekawe - też można to napisać)

For example:   art /painting :


      • brushes, paint, canvas, pencils /  gallery, exhibition
      • creative, artistic, boho


Możecie to zrobić w formie diagramów, tabeli, mapy myśli, myślników,  plakatu, jak tylko chcecie.

Chodzi o to, by utrwalić i rozbudować Wasze słownictwo. 😊😉
Używajcie słowników np. diki.pl
Na koniec robicie zdjęcie Waszej pracy i przesyłacie do mnie.

Free your mind! ;))



Ps: Opcja dwa: mail do koleżanki/kolegi, w którym opowiadacie o tym:
      • jakie macie hobby, co lubicie robić wolnym czasie
      • ile czasu na nie poświęcacie/ jak często coś robicie
      • dlaczego właśnie to? Co to wam daje, jak się czujecie

Trzeba zawrzeć wszystkie trzy punkty, a wypowiedź pogłębić i rozbudować (około 100 słów).
Zadanie wykonujemy dziś, w czasie przeznaczonym na lekcję, 
czas na przesłanie -  2-3 dni.

Have a nice weekend!
& See you on Monday ;))


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

A/ an/ some / any - practice. Kl 4a

8b - The Travelling Photographer. Video 1.

Must and mustn't - czasowniki modalne. Kl 5d/ 5a